Jag har syndat

Nu på eftermiddagen kom mamma förbi på fika. Hon hade köpt med sig två budapestbakelser till oss. Det var verkligen gott med så här i efterhand mår jag dåligt eftersom jag vet att jag egentligen skulle behöva hålla igen på gottissaker och speciellt på en vardag. Men Men. Efter fikat  åkte jag till biblioteket för att låna lite böcker om utbildningshistoria. Varje gång jag är på ett bibliotek så kliar jag mig i huvudet för att jag inte hittar. Slutar alltid att jag få gå och fråga efter böckerna. Lite pinsamt speciellt när jag har varit på samma bibliotek kanske 50 gånger. Jag hittade i alla fall fem böcker som jag hoppas kan ge mig lite hjälp till min kommande c-uppsats. Nu ska jag börja gallra lite i dem.
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0