Jag är ett i- landsproblem

För någon vecka sedan fick jag för mig att jag skulle köpa en ny diamantring. Eftersom jag fick lite pengar i födelsedagspresent skulle jag inte behöva lägga till så mycket själv. Perfekt. Eftersom man får mycket mer för pengarna på en andra hands marknad har jag letat efter en ring på Tradera och på en del auktionsfirmor. Det slutade med att jag skickade mail till en pantbank i Stockholm som hjälpte mig att hitta en jätte fin ring. Jag betalade över internet i onsdag och kom på efteråt att jag inte har fått några garantier eller kvitto på att jag har betalt. Jag skickade tre mail och frågade om de fått in pengarna (de ska skicka ringen) men fick inge svar.. Då börjar man ju på att bli lite nervös över att man gått på en blåsning. Nu på morgonen fick jag dock ett svar där det stod att de fått in pengarna:) 
min ring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0