Hund

Nu kom jag på något som jag måste visa er! Såg ni på svenska Hollywood fruar igår? Om ni gjorde de så såg ni Maria Montazamis hund som hette Bella. (otroligt söt) Jo det jag vill komma till är att hon sa att hon tror att hunden ofta liknar sin husse och matte. Vad tror ni om det? Maria och hennes lilla hund var i alla fall otroligt lika enligt mig, med ljust stort hår båda två. Jag har alltid velat ha en West highland white terrier för jag tycker de är så bedårande. Ibland brukar jag söka på hundarna på blocket och de brukar oftast inte finnas någon annons med West highland white terrier, men i dag fanns det en annons :) se bilden nedan


Är dom inte bara för fina. Krukset med det hela är att jag inte vet om jag tål just den här hundsorten. Jag är allergisk mot katter och kan ibland vara känslig för hundar. På bilden nedan ser ni hur hunden ser ut som vuxen. Nu är frågan, tror ni att en West highland white terrier hund skulle passa mig?
Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0