090916

Hej alla glada:) Nu har jag precis kommit hem från skolan. Seminariet med det engelska talet gick jätte bra. Jag var jätte skraj i början men det slutade med att jag bara behövde läsa två meningar och förklara dem. Jag tycker själv att jag är ganska dålig på att läsa engelska men när jag hörde mina klasskamrater så ska jag verkligen inte tycka så. Inte för att de var mycket sämre än mig, utan för att jag inte var sämre en dom. Ibland tror jag att man gör det värre för sig än vad verkligheten är, hur kan det bli så? konstigt de där:) Just nu är jag hemma hos mor och far, och väntar på Linda. Hon ska till tandläkaren vid tre och efter det ska vi ut och springa. Jag kan säga att jag inte känner mig så taggad för det, men det gör jag ju i och för sig nästan aldrig:) men idag känns det extra tungt eftersom jag sov jätte dåligt i natt och känner mig därför helt skakis i kroppen.

Här är en gammal bild från 2006 på mig och Linda:) Vi håller i saftflaskor, jag lovar;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0