Dagens dilemma!

Att köpa eller icke köpa, ja det är den ständiga frågan... Igår när jag och mamma var på Solblomman så testade jag en Boomerang jacka. Jag vet att jag testade en förra året men velade då. Och när jag testade den igen igår blev jag så sugen:) Dock fanns det bara rosa och svart kvar på solblomman och jag vill ha en brun. Har kollat runt lite på internet efter om det finns någon webbshop som säljer dem och till ett kanske bättre pris. Hittade en igår, men där kostade den 4499:- . Så idag ringde jag till SARA i Borlänge och där hade de en exakt sådan som jag vill ha men för 4499:- Ringde till min kompis Klara och kollade lite med henne (hon är inne i klädsvängarna) och hon sa att hon hade sätt Boomerang jackor på byxshoppen i Falun för cirka 4000:-. Så jag slängde mig på telefonen och ringde dit. De hade ingen s  hemma men de kunde beställa hem om jag ville ha. Jag bestämde mig för att tänka över det här till i morgon!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag tycker jackan var helt okej men du har ju redan så fina jackor. Känns onödigt för så mkt pengar. Lägg dom på nått bättre och vettigare.



:D

2009-10-06 @ 16:14:53
Postat av: Frida

Om solblomman har en SVART i storlek xs eller s hemma(hade dom det?!) så kan du få köpa min bruna om du vill? den är brun, storlek S, och bara använd förra vintern. Du kan få den 1500:- kr billigare. Du kanske inte vill köpa en använd, men det var bara en tanke, för jag vill ha en svart i stället för brun, men har ingen lust att slänga ut flera tusen på en helt ny i år igen.



Så säg till om du vill det, då blir jag glad i alla fall =)



kramar, Frida

2009-10-07 @ 16:24:27
URL: http://fridajuvasandersson.blogg.se/
Postat av: Svar till Frida

Hej..



Ringde precis och beställde jackan.. Men de skulle ringa upp i morgon om den fanns på lager. Finns det inte de.. så ska jag fundera på ditt erbjudande:) kram

2009-10-07 @ 16:50:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Syrran

Jaaa, köp den! Skitsnygg, och du kommer kunna ha den i många år framöver. Har inte ångrat min Peakjacka en sekund, och den har nog betalat av sig själv vid det här laget. Ord från en sann shopoholic, men så är vi också släkt:) Kram

2009-10-10 @ 17:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0