091005

Dagen började med att jag vaknade klockan åtta av att pappa ringer och säger att jag är med i falunkuriren. Lite halv trött gick ner och skulle sätta på kaffebryggaren och kollade på köksklockan som då stod på halv tio... shittt .. jag kom på att min bil skulle vara på bilkompaniet klockan tio, vilket jag totalt hade glömt. Ringde mamma och ordnade så att hon kunde köra hem mig efter att jag lämnat bilen. Vid halv tre ringer bilkompaniet och säger att de fått hem en knapp som passar till höger bildörr och inte till vänster som jag skulle ha (de var de som har haft bort den då jag lagade mitt lås) och beklagade att de inte skulle kunna fixa bilen idag utan får göra det på torsdag för då skulle en ny knapp ha kommit. Jippi tänker jag.. (Skit drygt) Jag och mamma åker och hämtar bilen igen och åker hem och fikar. Och den börjar jag plugga igen..  Har alltså inte haft någon spännande dag,, men jag har läst 120 sidor vilket är bra för att vara mig. Så det är jag stolt över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0