091130

Sista dagen i november. Va tiden går snabbt. Om ett ögonkast står julafton vid dörren och vill komma in. Mitt tips till er är att njuta av allt, glögg, pepparkakor och alla ljus som skiner i fönstren. Det ska jag försöka gör i alla fall. För lika fort som julen kommer, försvinner den också. Nåväl, Idag har jag pysslat med min uppsats. Har varit på sammilsadal skolan och bestämt möte med lärare som jag ska intervjua. Efter det gick jag på ett spinning pass. Är riktigt stolt över mig själv att jag gick dit:-) Nu efter duschen känns det som att jag ska ramla ihop när som helst. huvva. jaja. Det är väl nackdelen med att träna;) Nu ska jag proppa i mig några smörgåsar. Hoppas att allt är bra med er:-) kram kram





Amaryllisen köpt på blomsterlandet för 49 kr och krukan är köpt på Rusta för 40 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0