Hoppas Hoppas!!!

Jag säger bara hoppas hoppas!!! Jag fick en chock i morse när jag läste aftonbladet och expressens första sidor. Det stod att kronprinssesan Victoria och Daniel eventuellt ska förlova sig i dag. Jag började nästan lipa för att jag blev så glad. Victoria och Daniel har varit i hop i 7 år och inget har hänt. Svenska folket har kunnat se att Victoia flyr allt mer från media eftersom frågan om bröllop ständigt  dyker upp i intervjuerna. Jag tror att Sverige kan behöva lite glädje, som ett bröllop skulle ge. under dessa svåra tider. Jag hoppas bara inte att de människor som är emot monarkin kommer manifestera emot vårat kulturarv. Klockan 13 idag får vi veta om ryktena om förlovningen är sanna eller inte. Jag kommer i alla fall hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0