Tisdag

Det blev inte riktigt som jag hade tänkte idag. Jag åkte till Sammilsdals skolan för att jaga lite lärare som jag måste intervjua. Det slutade med att jag fick intervjua sex lärare på en gång. Blev lite chockad, eftersom jag hade tänkt att jag kanske kunde göra det nästa vecka. Efter 45 minuter fick jag lov att rusa eftersom jag hade en bestämd tid på Åkerö skola, med mer intervjuer. När jag väl kom dit efter mycket stress fick jag veta att en elev fått diabetes och att lärarna hade fått lov att åka akut till Falun. Men eftersom jag redan fått en intervju avklarad blev jag inte så ledsen över det. Åkte hem till mor och far i stället och åt en lussebulle och sammanställde intervjun från Sammilsdals skolan. Vid fem tiden kom linda och då blev det pappas hemma gjorda risgrynsgröt och sen yoga. Efter träningspasset åkte vi till Gundes (interflora) som hade kundkväll. Självklart kom jag hem med lite fina blommor. När jag väl kom hem insåg jag att jag inte riktigt visste vart de skulle få plats.. Aja de får bli ett senare problem.. hihi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0