091210

Hej på er! Idag ska jag intervjua lärare på Sjugare skola, och en kvinna som gick i skolan i Leksand under min undersökningsperiod. Det ska bli mycket intressant. Pratade nyss med Martin, och öppningen av den nya Norrköpings butiken hade gått bra:-) Idag går nobelmiddagen av stapeln. Ska bli kul att få se vad kronprinsessan Viktoria och prinsessan Madeleine har på sig. Det är alltid lika kul tycker jag. Är det bara jag som tycker det?. Nej nu ska ska jag klura ut vad jag ska äta till lunch. Igår blev en helt fruktansvärt dag när det gäller mathållning. Jag åt fil och flingor till lunch och pizza till kvällsmat. Men det är ju såå tråkigt att äta själv, därför blev det så. Aja får kanske skärpa mig lite om jag inte snart ska rulla fram. hehe kram på er :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0