En gåva från familjen Liljeström

Förra veckan var jag, Linda och Katarina ute gick på promenad. Vi gick förbi Katarinas föräldrar hem och där träffade vi Katarinas pappa som bjöd oss på ett äpple från deras trädgård. Jag och Linda blev helt lyriska för de var så god plus att linda tålde dem vilket hon i normala fall inte brukar göra med äpplen. Så vi sparade kärnorna och frågade mamma om vi kunde så dem så att det blev ett träd. Mamma var lite skeptisk eftersom kärnorna var gula och skulle behöva bli bruna för att de skulle kunna sås. Sen idag så skrev Katarina till mig i ett sms att hon hade en överraskning till mig. När hon kom hade hon ett äppelträd på 1.5 meter med sig i skuffen.. Helt sjukt.. Jag blev verkligen jätte glad. Katarina berättade att hennes pappa hade blivit så glada när han hade fått höra att vi älskade äpplena och att Linda tålde dem, så de hade åkt och köpt ett träd till mig och familjen (en försenad födelsedagspresent). Å vi blev jätte glada! TACK Katarina och hela familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0