Pyssel



En enkel gåbort present går snabbt att göra! Det som jag har gjort idag är en tändsticksask som jag har pyntat med handgjort papper, ett bokmärke och lite glitter för att få till det lilla extra. Ett tips är att köpa några väldoftande ljus, och  göra en påse av cellofan och sen lägga i den här asken i påsen, sen är present klar...

Det du behöver: ( på bilden ovan)
♦ 1 Tändsticksask
♦ Fint papper ( gärna lite grövre)
♦ Sax
♦ Lim
♦ Glitter
♦ 1 bokmärke

1. Börja med att klippa ut en mall efter tändsticksasken. x 2
2. Klistra på en på varje sida av asken
3. Klistra på ett bokmärke
4. Limma lite på framsida och häll lite glitter över

KLART! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, mera pyssel! Det är ju superkul och energigivande! Själv har jag gjort ett höstfönster i vardagsrummet och igår ritade jag ett grattiskort till mamma. Tycker bokmärken är roligt med.



kram

Kussen

2008-10-21 @ 17:30:46
Postat av: caroline

Det är roligt att du är kreativ, undrar vem som har lärt dig att vara det?

Gissa vem som kommenterar?

2008-10-21 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0