Julgransprydnad i glas



Jag och mamma var på Rusta, och där hade de redan plockat fram alla julsaker. Vi hittade massor av olika julgransprydnader i gals, det fanns bla, balklänningar, bilar, klackskor, fåglas, kostymer, änglar, svampar, fotbollar med mera. Lite roligt å piffa upp julgranen med. Mamma köpte en uggla som kommer pryda julgranen bland alla röda julkulor. (Jag köpte en julgran i ren panik för att ja inte viste vilken jag skulle välja, ångrar mig i efterhand att jag valde något så tråkigt som en vanlig julgran när det fanns så många andra roligare julbprydnader.) Jag tycker alltid är lite roligare med glas kulor istället för i plast, det känns lite mer äkta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0